آزادسازی سواحل تحت تصرف گیلان

آزادسازی سواحل تحت تصرف گیلان

آزادسازی سواحل تحت تصرف گیلان، درخواست از وزیر نیرو برای تکمیل پروژه ها، به گزارش گیلان جاب، به نقل از خبرگزاری تسنیم: اسدالله عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع آزادسازی سواحل استان، کارگروهی در مرکز استان و شهرستان‌ها جهت بررسی وضعیت سواحل استان تشکیل می‌شود و گزارش آن را نیز مورد رصد قرار می‌‌دهیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه 79 کیلومتر از سواحل استان در 243 نقطه تحت تصرف نهادها و سازمان‌های دولتی و خصوصی قرار دارد تصریح کرد:

آن تعداد از نهادها که جزو زیرمجموعه استانداری و وزارت کشور محسوب می‌شوند از امروز طبق قانون ملزم به عقب‌نشینی و آزادسازی حریم 60 متر شدند.

آزادسازی سواحل تحت تصرف گیلان

عباسی با اشاره به ضرورت استفاده بهینه و درست از سواحل استان خاطرنشان کرد:

در مقابل هر گونه کوه‌خواری، جنگل‌خواری و ساحل‌خواری در استان خواهیم ایستاد و اجازه دست‌اندازی به بیت‌المال و حریم انفال را به فرصت‌طلبان و سودجویان نمی‌دهیم.

به نقل از تحریریه گیلان جاب:

وی با بیان اینکه به دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای آزادسازی حریم سواحل و عمل طبق قوانین در این بخش، فرصت یک ماهه داده شد ابراز داشت:

مواهب طبیعی استان باید برای استفاده همگان در دسترس باشد و با اجرای طرح سالم‌سازی دریا مورد بهره‌برداری قرار‌ گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در زمینه تخریب اماکن و ابنیه حریم سواحل براساس قوانین تصمیم‌گیری می‌شود تصریح کرد:

در گام بعدی، آزادسازی سواحل تصرفی نیروهای انتظامی و نظامی که زیرمجموعه وزارت کشور قرار دارند نیز در دستور کار است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه نتایج اقدامات مذکور از طریق صدا و سیما اطلاع‌رسانی می‌شود افزود: با همکاری تمامی بخش‌ها از جمله قوه مجریه، قضاییه و مقننه بایستی در اجرای تصمیمات مذکور گام برداریم تا کار به درستی انجام شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *