افتتاح کتابخانه در پارک دفاع مقدس

افتتاح کتابخانه در پارک دفاع مقدس، به گزارش گیلان جاب، به نقل از خبرگزاری مهر: حسن حبیبی پیش از ظهر دوشنبه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به روند مطلوب ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان، اظهار کرد: همکاری و همراهی خوبی از سوی شهرداری و دستگاه‌های ذیربط شاهد هستیم.

وی در ادامه به اعتبارات اختصاص یافته برای پارک موزه دفاع مقدس در سفر اخیر رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: سوم خرداد امسال شاهد بهره برداری از ساختمان‌های اداری، اسناد و کتابخانه مرکزی بنیاد حفظ آثار در پارک موزه گیلان خواهیم بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به ساخت آمفی تئاتر ۵۰۰ نفره در پارک موزه دفاع مقدس استان، گفت: همه دستگاه‌ها برای ساخت و بهره برداری باید همکاری داشته باشند.

 

افتتاح کتابخانه در پارک دفاع مقدس

 

به نقل از تحریریه گیلان جاب:

وی در ادامه با گلایه از روند کند چاپ کتاب رزمندگان دفاع مقدس گیلان خواستار ورود استانداری به این موضوع برای تشویق و ترغیب دستگاه‌ها شد.

حبیبی با اشاره به امضای تفاهم نامه با دانشگاه گیلان در مورد دانشنامه دفاع مقدس گیلان، تصریح کرد: برای تکمیل این دانش نامه نیازمند اعتبارات مالی برای انجام پژوهش‌ها هستیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره «یوسف» به میزبانی استان گیلان، ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری ویژه برنامه‌های سوم خرداد ماه نیز تهیه و تدوین شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *