تعیین تکلیف پروژه های ناتمام مسکن

تعیین تکلیف پروژه های ناتمام مسکن

تعیین تکلیف پروژه های ناتمام مسکن، به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، اسدالله عباسی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه در دست ساخت جهش تولید مسکن رشت اظهار داشت:

سهم استان گیلان در پروژه جهش ساخت مسکن 22 هزار واحد مسکونی است.

گیلان جاب : استاندار گیلان با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان، انجام و در رشت و شهرستان‌ها متناسب با تعداد متقاضیان، پهنه‌هایی پیش‌بینی شد خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح جهش ساخت مسکن نیازمند بیش از 400 هکتار زمین هستیم.

تعیین تکلیف پروژه های ناتمام مسکن

وی با اشاره به اینکه اکنون برای ساخت 11 هزار واحد مسکونی پیش‌بینی‌هایی انجام شده است گفت: در مورد پروژه‌های نیمه تمام گذشته در حوزه ساخت مسکن، تعهدات ایجاد شد اما بلاتکلیف مانده که ساماندهی این طرح‌ها، در دستور کار قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در استان گیلان اعلام کرد: از طرفی در استان گیلان ساخت تعدادی واحد مسکونی در قالب طرح جهش تولید مسکن آغاز شده است و برای سایر طرح‌ها نیز بسترها فراهم و مناقصه برگزار می‌شود و پیمانکاران نیز آمادگی خود را اعلام کردند.

عباسی برگزاری جلسه شورای مسکن گیلان در روزهای آینده و تصمیم‌گیری درباره مسائل موجود را مورد اشاره قرار داد و افزود: بنا داریم تعهداتی که دولت براساس شعار راهبردی خود اعلام کرد و حتی بیشتر از سهمیه اعلام شده برای گیلان را محقق کنیم.

استاندار گیلان ابراز داشت: در حوزه تأمین زمین برای ساخت مسکن موانعی وجود دارد که برای اینکه افرادی که مشارکت می‌کنند متحمل هزینه‌های فراوان نشوند تلاش می‌کنیم از طریق منابع طبیعی و یا مسکن و شهرسازی زمین‌هایی ارزان‌تر تعرفه شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *