سامانه روشنایی جاده آستارا به اردبیل

سامانه روشنایی جاده آستارا به اردبیل

سامانه روشنایی جاده آستارا به اردبیل، به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سعید میرقربانی سرپرست فرمانداری آستارا گفت:

سامانه روشنایی در بخشی از حوزه استحفاظی راهداری این شهرستان در محور آستارا- اردبیل به طول ۴۰۰ متر با ۶۰۰ میلیون تومان هزینه راه اندازی شد تا تصادفات جاده‌ای در آن منطقه به دلیل نبود روشنایی، کاهش یابد.

وی افزود: روشنایی این محور همواره مورد درخواست رانندگان بود و در صورت تامین اعتبار لازم در سال‌های آینده نیز سایر محور‌های مواصلاتی آستارا به اردبیل با نصب تیربرق به سامانه روشنایی مجهز می‌شود.

سامانه روشنایی جاده آستارا به اردبیل

میرقربانی با اشاره به آغاز اجرای طرح امنیت زمستانی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان، با استقرار و فعالیت سه تیم راهداری افزود:

۳۰ راهدار به طور شبانه روزی تا ۲۰ فروردین ماه در محور‌های مواصلاتی آستارا به ارائه خدمات می‌پردازند و گردنه حیران آستارا در مواقع کولاک و برف، خطرآفرین است.

سرپرست فرمانداری آستارا گفت:

با تلاش نیرو‌ها و تجهیز امکانات، برای تامین ایمنی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی تلاش می‌شود و به روز رسانی تجهیزات راهداری آستارا ضروری است.

وی ۱۷ دستگاه کامیون برفروب، نمک پاش، گریدر، لودر، سرویس کار، بولدوزر و خودروی سبک را از ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا ذکر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *