ملوان بندر انزلی برنده دوئل شد

ملوان بندر انزلی برنده دوئل شد

ملوان بندر انزلی برنده دوئل شد، دیدار تیم‌های شهرداری آستارا و ملوان بندرانزلی از هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال در استادیوم سردارجنگل رشت با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان بندرانزلی به پایان رسید.

این دیدار به دلیل حاضر نبودن استادیوم وحدت شهر آستارا در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار شد و تا کنون دو تیم گیلان نتوانستند در استادیوم خانگی طعم میزبانی را بچشند.

ملوان بندر انزلی برنده دوئل شد

فرشاد پیوس سرمربی شهرداری آستارا در این دیدار، نیما علیپور، امید سام کن، سعید دلاور، جهانگیر عسگری، احسان پیرهای، جواد آقایی پور، محمد ابراهیم رضا زاده، علیرضا مصطفایی، جابر نصیری، مجتبی محبوب مجاز و بهزاد سلطانی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی نیز در این دیدار، رضا حیدری، سعید کریمی، سجاد بازگیر، علیرضا خوش کفا، محسن انبساطی، حمید کاظمی، محمد رستمی لیچاهی، پدرام قاضی پور، امیرحسین یحیی زاده، محمد صادق بارانی و محمد رضاپور محمد را در ترکیب قوهای سپید قرار داده بود.

چیزی از ابتدای بازی نگذشته بود که در پنج دقیقه اول بازی، به دلیل ورود تماشاگران ملوان بندرانزلی و اعتراض تیم میزبان شهرداری آستارا بازی متوقف شد و با میانجی‌گری پژمان نوری مدیرعامل ملوان هواداران ملوان از روی سکو‌ها پایین آمدند و داور بازی دستور به ادامه کار داد.

پس از وقفه به وجود آمده بر خلاف تصورات همه دو تیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند و فضای سرد ورزشگاه را با هیجان بازی گرم کردند.

اما نتیجه‌های دو تیم جواب نداد و در نیمه اول توپی از خط دروازه عبور نکرد و با نتیجه بدون گل نیمه اول را خاتمه دادند.

ملوان بندر انزلی برنده دوئل شد

نیمه دوم اما کمی متفاوت بود، حملات دو تیم به مانند نیمه اول بود ولی توپ و میدان بیشتر در اختیار ملوان بندرانزلی بود و چند موقعیت خطرناک توسط ملوانان رو دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت توانستند در دقیقه ۷۰ بازی توسط محمد رستمی به تیم شهرداری آستارا گلزنی کنند.

در پایان، این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان بندرانزلی به پایان رسید.

به گزارش فارس، شهرداری آستارا و ملوان بندرانزلی دو نماینده فوتبال گیلان در لیگ یک فوتبال ایران هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *