نمایش اقتدار ارتش در رشت

نمایش اقتدار ارتش در رشت، به گزارش گیلان جاب، به نقل از خبرگزاری تسنیم: رژه خودرویی نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی صبح امروز با حضور جمعی از فرماندهان، مقامات استانی در مقابل بوستان ملت رشت برگزار شد.

یگان‌های خودرویی، موتوری و خدمات‌رسان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در شمال کشور، لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان و یگان‌های نیروی انتظامی استان گیلان در این مراسم حضور داشتند و ضمن عبور از مقابل جایگاه ویژه با نظم، انسجام و همدلی گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

به نقل از تحریریه گیلان جاب:

در این مراسم نیروهای مسلح حاضر در میدان از مقابل قرآن مجید، تمثال مقام معظم رهبری و جایگاه رژه عبور کردند و یگان‌های تفنگداران دریایی ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش، مرکز تخصص‌های دریایی نداجا در رشت، سپاه گیلان و نیروی انتظامی نیز در این رژه حضور داشتند.

 

نمایش اقتدار ارتش در رشت

 

به گزارش تسنیم، در ایران علاوه بر 29 فروردین، روزهای دیگری نیز به نام ارتش است، 19 بهمن سالروز دیدار همافران با امام خمینی‌(ره) روز نیروی هوایی ارتش، 7 آذر سالروز اجرای عملیات مروارید روز نیروی دریایی ارتش و 10 شهریور سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) روز پدافند هوایی ارتش است.

نمایش اقتدار ارتش در رشت

همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن آن، بسیاری از جوانان که در ارتش خدمت می‌کردند با لبیک به ندای امام خمینی‌(ره) با ایشان هم‌صدا و همراه شدند و نخستین رژه در نظام جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ارتش با حضور امام خمینی‌(ره) در 29 فروردین سال 1358 برگزار شد.

همه ساله به همین مناسبت رژه روز ارتش در تهران و سایر استان‌ها برگزار می‌شود و امروز ارتش علاوه بر در دفاع از کیان نظام در سایر عرصه‌ها از جمله کمک‌رسانی در سیل‌، کمک‌رسانی در  شیوع کرونا و بازسازی مناطق محروم ثابت کرده است که در همه صحنه‌ها حضور قدرتمند دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *